close

 

我有一個 師父,擁有宇宙間最至高無上的真愛力量

我有一個 師父,疼惜每個弟子如掌上明珠

我有一個 師父,永遠把自己擺在弟子後面

我有一個 師父,無條件給予每個願意的人

 

我有一個 師父,擁有大威德力救渡眾生卻不收一分一毫

我有一個 師父,即使明白如來正法世人難信,仍施無畏地行使上帝的旨意

我有一個 師父,總是張開雙手擁抱每一個迷途羔羊,只因為「捨不得」

 

他是我最敬愛的 師父- 妙禪師父

 

每天都有佛曲可以聽,每週都有禪行週報可以看!

 妙禪師父讓我明白,原來上帝的愛一直都在! 相信,就能看見!

 

最近早上很喜歡聽這首佛曲,一整天都充滿正面力量呀!

分享給大家: 妙禪 至高無上的愛佛曲 (取自佛教如來宗國際官網)

 

妙禪 至高無上的愛佛曲

Love Born of the Highest Place

詞/曲/演唱:馬修連恩

With love born of the highest place
Of peace and light, amazing grace
The road we share to anywhere
Will never lead us to despair...

And angels will be standing by
Should tears appear and fill your eyes
Restoring love upon your face
A love born of the highest place

With love born of the highest place
Throughout the night and trials we face
A guiding light is shining bright
To lead us toward the good and right...

The burden of the human race
Shall disappear without a trace
The sorrows of the past erased
With love born of the highest place

With love born of the skies above
The turning of a change within...begins

How it is this love exists
I do not know, but I know this
Embraced within my tender kiss
A solemn vow, a sacred wish...

That you and I will rise above
Upon wings of Master Miao-Chan's love
Transcend the lens of time and space
With love born of the highest place

擁有至高無上的愛
是殊勝恩典、光明與平靜
引領我們到任何地方
決不會陷入沮喪失望

明師陪伴身旁
感懷熱淚盈眶
臉上充滿愛的光芒
因為這是至高無上的愛

擁有至高無上的愛
可面對試煉突破黑暗
像閃耀光芒的指引燈
引領我們邁向正與善

人們揹負的業
逐漸消失
過去的傷痛都被抹去
因為擁有至高無上的愛

擁有至高無上的愛
將開啟改變的契機

我不知道
這至高無上的愛是如何發生
怎麼開始 但我深知
獻上我深情一吻的同時
我們虔誠發願與感恩
在 妙禪師父慈愛羽翼保護下
你和我將不斷地開悟
穿越時空的限制
因為擁有至高無上的愛

arrow
arrow
    全站熱搜

    Somebody 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()